ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Oferta Grupy Polskie Zoo jest przeznaczona dla właścicieli sklepów zoologicznych, którzy chcą budować rozwój swojego biznesu poprzez współpracę z Partnerami Grupy, dzięki której każdy sklep w Grupie systematycznie będzie rósł w siłę – prezentując jednolite stanowisko handlowe wobec Klientów oraz Dostawców.
Platforma Grupy Zakupowej Polskie Zoo nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Partnerów Grupy, ani też w żaden sposób nie jest związana z prowadzeniem sprzedaży detalicznej w obszarze rynkowej działalności sklepów zoologicznych. Wszelkie dane handlowe w tym ceny produktów są chronione i nie są udostępnianie lub wykorzystywane do prowadzenia działalności konkurencyjnej wobec działalności rynkowej Partnerów.
Umowa Partnerska
Przystąpienie do Grupy Zakupowej Polskie Zoo rozpoczyna się w momencie podpisania umowy. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony i jej zadaniem jest regulacja warunków współpracy między Sklepem a Grupą. Umowa zawiera tylko jedno zobowiązanie dotyczące poufności cen oraz przekazywanych informacji z Centrali Grupy Zakupowej. Jest to element, na który szczególnie zwracamy uwagę i jego celem jest zabezpieczenie wszystkich uczciwych, umiejących działać zespołowo, uczestników Grupy Zakupowej przed nieuczciwym działaniem poszczególnych firm, które chciałyby wykorzystać Grupę Zakupową tylko do własnych potrzeb, kosztem pozostałych sklepów. Potwierdzenie słuszności takiej decyzji dostaliśmy w trakcie prowadzonej akcji promowania Grupy wśród sklepów. Jeden ze sklepów pokazał dostawcy, jakie ceny będzie miał należąc do Grupy, co spowodowało, że ów dostawca zwrócił się do Centrali Grupy z „prośbą” o podniesienie cen dla Partnerów całej Grupy Zakupowej. Podpisanie umowy nie zobowiązuje do realizowania zakupów tylko w ramach Grupy. Sklep należący do Grupy ma pełną dowolność w wybieraniu miejsc, w których dokonuje zakupy.
W jaki sposób sklepy zamawiają towar
Polskie Zoo współpracuje tylko z producentami lub dystrybutorami marek na rynek Polski. Partnerzy należący do Grupy, realizują zamówienia za pomocą dedykowanego portalu polskiezoo.pl. Na portalu umieszczany jest pełen asortyment dostępny u producenta lub dystrybutora. Zamówienia złożone na portalu w ciągu 15 min trafiają do dostawcy. Dostawca wysyła towar do sklepu a fakturę wystawia na Grupę Zakupową; tego samego dnia wystawiana jest faktura przez Polskie Zoo na sklep i wysyłana w wersji pdf na e-mail podany w umowie. W przypadku jakichkolwiek reklamacji Partnerzy Grupy mają możliwość skontaktowania się bezpośrednio z Producentem bądź dystrybutorem produktów. Jeżeli w procesie realizacji zamówienia wyniknie kwestia sporna pomiędzy sklepem a dostawcą, Partner Grupy może zawsze liczyć na wsparcie ze strony centrali Polskiego Zoo.
Wsparcie dla sklepów
Przystąpienie do Grupy nie wiąże się z jakimikolwiek opłatami wstępnymi lub abonamentem miesięcznym. Wszelkie akcje związane ze zwiększaniem sprzedaży w sklepach zoologicznych są finansowane z zysku, jakie generuje spółka, czyli część zysku wygenerowanego przez Grupę Zakupową wraca do sklepów w postaci utrzymania portalu dla klientów detalicznych, prowadzeniu akcji marketingowych, mających na celu zachęcenie klientów detalicznych do tego, aby realizowali swoje zakupy w sklepach zoologicznych (zamów w Internecie i odbierz w najbliższym sklepie).
Zapraszamy do wypełnienia arkusza rejestracyjnego. Po jego uzupełnieniu, wyślemy do Ciebie umowę współpracy.
Jeśli jednak masz dodatkowe pytania, potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się bezpośrednio z:
Michał Klimczak tel. 50 51 777 21 e-mail: michal.klimczak@polskiezoo.pl